Specificaties 7.2-kanaals met 100W versterker en 8x HDMI - Bekijk alle specificaties

Onkyo TX-NR656 Zwart Review

scrapzz 21 oktober 2017, laatste update op 21 oktober 2017, 362 views

Onkyo TX-NR656 Zwart (Product gekocht)

Onkyo is een geweldige receiver met voldoende aansluit mogelijkheden zowel bedraad als streaming, simpel in gebruik en altijd paraat.

Pluspunten

• Spotify connect
  • Grote knoppen
  • HDMI stand-by
  • HDMI arc
  • Koptelefoon aansluiting

Minpunten

• Alleen Chrome cast audio
  • Geen timer (sleeptimer)

Geluidskwaliteit Score: 4
Mijn Samsung hts-e5500 ging voor de tweede keer kapot, nu dus buiten de garantie dus moest nu of een nieuwe kopen of laten maken en koos er voor om deze receiver te kopen.

Ik heb mijn lesje geleerd met de Samsung hts-e5500 dat je apparatuur moeten kopen die ook genoeg mogelijkheden bied voor in de toekomst en dat doet de onkyo TX-NR656 de receiver heeft genoeg aansluitingen die mijn Samsung TV uit 2013 niet eens ondersteund, de mooiste functie is wel de "NET" de receiver staat altijd stand-by zo kan ik gewoon mijn telefoon uit men broekzak pakken om Spotify te luisteren via Spotiffy connect waar ik normaal eerst de receiver en bluetooth aan moest zetten, hetzelfde geld voor bluetooth als ik Alexa vraag te verbinden met mijn bluetooth apparaat gaat de receiver aan en heb ik geluid.
Gebruik de receiver nu nog met de boxen van Samsung hts-e5500 (de subwoofer moet je alleen versterken) en hij werkt perfect!

Enigste min punt is dat de chrome cast alleen audio ondersteund, doordat de receiver al enkele muziek stream diensten ondersteund zoals: Spotify, Deezer,TuneIn zal ik hier weinig gebruik van maken.

Wat ik nog graag had willen zien is een sleeptimer zo dat je nog even muziek kan luisteren en het had leuk geweest als de receiver ook IFTTT ondersteunde hij heeft al zoveel online mogelijkheden waarom ook niet.

Heb jij ook een Onkyo TX-NR656 Zwart?

Sleeptimer zit er wel op, pak uw handleiding er maar bij.