Specificaties Videocamera met 37x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Canon Legria FS21 Zilver Review

Classes 26 januari 2010, laatste update op 26 januari 2010, 428 views

Canon Legria FS21 Zilver

Pluspunten

• Zoom snelheid zelf instellenOpnamekwaliteit in vergelijking met andere camera's voor deze prijs.

Minpunten

• Adapter aansluiting op iets vreemde plek.

Beeldweergave Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
De Canon Legria F21
Vandaag (26-1-2010) heb ik mijn gisteren bestelde camera binnen gekregen, de Canon Legria F21!
Ik heb hem meteen geprobeerd, en vind het een fijn apparaat.

Zoom
De zoom is uitstekend! Je kunt zelf de snelheid instellen, waardoor de montage alleen maar makkelijker word.

Opnamekwaliteit
De opnamekwaliteit vind ik goed voor de prijs! Ik denk dat je voor deze prijs niet veel beters qua opnamekwaliteit kan vinden.

Kortom, wat voor een cijfer geef ik dit product?
Ik geef de Canon Legria FS21 een 9! Topproduct voor deze prijs.

Heb jij ook een Canon Legria FS21 Zilver?

Uiteraard waarderen ik (en andere tweakers) dat jij de tijd hebt genomen om een review te schrijven van je nieuwe camera! Maar het is misschien beter dat je even (een maand / langer) de tijd neemt om je product op vele verschillende manieren te testen! :P

Ik ben daarom benieuwd wat je nu vind van je nu vind van je camera :)