sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2016) 16GB Zwart

Specificaties 10,1" • 1920x1200 • 16GB • Android 8.1 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2016) 16GB Zwart Review

LEX63 21 oktober 2017, laatste update op 30 augustus 2018, 800 views Product gekocht

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2016) 16GB Zwart

Mooi, Snel, krachtig simpel te gebruiken als Windows tablet.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel
  • lange accu duur bij gebruik alleen android.

Minpunten

• Android besturingssysteem.
  • Geen aparte oplaad aansluiting.

Ik heb deze Tablet nu een half jaar. :)

Het enige nadeel is het Android besturingssysteem waar ik maar niet aan kan wennen, Die gene die dit bedacht heeft moeten ze opsluiten in een kliniek.

Via Limbo heb ik Windows 8.1 geïnstalleerd en dat werkt prefect, veel beter dan Android.
Via dual boot kan ik kiezen voor Android of Windows 8.1.

Alle Windows programma's die ik gebruik werken er op.

In gebruik mijn Tablet als een soort notebook. Via de usb kan in bijna alle USB apparatuur aansluiten. Via Bluetooth een toetsenbord en muis en geluid. Via USB een harddisk.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2016) 16GB Zwart?

Wacht even, dus je koopt een Android tablet.. en gaat vervolgens als minpunt opnoemen dat het besturingssysteem .. Android is.
Waarom koop je dan geen Surface met standaard Windows als OS.
tweaken omdat het kan
Omdat een Samsung Galaxy Tab A stukken goedkoper is dan een willekeurige Windows tablet bovendien veel krachtiger.

Het instaleren had wel heel wat voeten in aarde dat doe je niet even.

Lex