Specificaties All-in-one met C2D T6600 en 4GB ram - Bekijk alle specificaties

MSI Wind AE2220 Zwart Review

kransfonteinNewbie 26 januari 2010, 1.118 views

MSI Wind AE2220 Zwart

Pluspunten

• Mooi uiterlijk, groot scherm.

Minpunten

• Weinig grafisch geheugen, gauw stuk.

Features Score: 3
Ik heb deze All in One met touchscreen gekocht op 1 december 2009. Tot mijn verbazing was hij na 1 maand al stuk. Moederbordprobleem. terug naar de winkel, die hem heeft opgestuurd.
Nu 1 maand later nog steeds niet terug. Hij zou in Duitsland zijn ter reparatie. Na zelf MSI gebeld te hebben kan dat niet want daar repareren ze niet. Ik krijg ook geen ander apparaat aangeboden.
Ik weet niet of het aan MSI of de winkel (RS-Purmerend) ligt maar ik vind die zeer slecht en ben zeer ontevreden over service en degelijkheid van het apparaat. |:(

Heb jij ook een MSI Wind AE2220 Zwart?

Het loopt gewoon mis met de afhandeling van de na-verkoop. Misschien heb je ook gewoon pech met jouw exemplaar (die dingen gebeuren nu eenmaal). Voor de rest zie ik hier in ieder geval geen review in..
Dit is inderdaad geen review.

Verder ga ik voor garantie op computers, laptops en onderdelen altijd naar de fabrikant en nooit naar de winkel. Deze 'review' toont weer aan waarom.
Beste Kransfontein,

Zou je mij aub een email kunnen sturen op gerard.moneta@msi.eu inclusief vermelding van je RMA nummer en als het kan het serienummer van het product. MSI repareert namelijk voornamelijk in Nederland, niet in Duitsland. Tenzij het product is aangekocht in duitsland door de winkelier. Tevens streven wij naar een 10 werkdagen reparatietijd, 1 maand is dan wel erg lang.

Ik hoor het graag.
Je snapt toch zelf ook wel dat dit geen review is?
Je kan deze 'review' beter als mail naar de winkel sturen. Een beetje hier lopen flamen heeft niemand wat aan.
wij hebben sinds gisteren een ms ae2220 gekocht en ik heb 1 opmerking: Alles loopt vats? In begin werkt alles en na 1 keer aflsuiten en daarna weer opstarten werkt bijna niets meer,
Ook na system recovery hetzelfde na afsluiten werkt bijna niets meer internet explorers start niet media player niet nortion niet msn niet etc etc.
het is met windows 7 home premium.
Wat kan het zijn?
wilde deze kopen of de hp 5130 -200 nu weet ik welke!
Ik dacht exact hetzelfde.

Een fatsoenlijke review verteld bijvoorbeeld hoe de installatie van het product ging, of er (voor jou) genoeg accessoires bij zaten, hoe het werkt, er staan altijd wat foto's ter ondersteuning bij, misschien wat benchmarks zowel ingame als met 3D Mark of PC Mark en natuurlijk een eind oordeel. Hier hebben de mensen weinig aan als ze zo'n ding willen kopen.