Razer Deathadder Elite - Zwart - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Deathadder Elite - Zwart Review

maratropa 18 oktober 2017, 378 views Product gekocht

Razer Deathadder Elite - Zwart

Product zelf en gebruik is toppie. Drivers met cloud sync & verplicht inloggen, wtf?

Pluspunten

• glijdt lekker
  • licht
  • ergonomie
  • weinig fratsen (behalve die rgb dan)

Minpunten

• inloggen voor drivers gebruiken
  • cloud sync van drivers

Jaren een Deathadder 2013 gebruikt; lang de kuren zoals een flaky scrollwheelclick geaccepteerd maar eindelijk een nieuwe Deathadder, de 2013 beviel toch erg goed qua gebruik.

Ik ben geen gamer dus waarschijnlijk ben ik niet echt de doelgroep, toch vind ik hem erg fijn als "werk muis". Licht, glijdt lekker, goed formaat, klikt lekker, lekker wieltje, weinig fratsen, soepel koord.

De grote shock is de software; inloggen met een account is verplicht. Ook syncen ze settings met de cloud. Als ik dat geweten had, had ik hem waarschijnlijk niet gekocht maar ik heb de deathadder 2013 ook nooit met de drivers gebruikt :p

Stomme is dan wel dat je de lichteffecten van de rgb-leds alleen maar kan aanpassen via die drivers. Daarbij vind ik eigenlijk de muis fijner bewegen zonder drivers, al beeld ik me het misschien gewoon in. Ook snap ik dat hele DPI verhaal niet, als ik de DPI hoger zet dan gaat de muisspeed omhoog? (die je dan in windows settings moet terugschroeven?) Maar boeie voor gamers is dit vast 'elite' :)

GELUKKIG kun je de lichteffecten instellen en dan de drivers uninstallen, de muis blijft op dit moment iig vrolijk groen pulseren, ook zonder drivers.

Serieus hoe moeilijk is een basic driver zonder inlog. 60+ Euro betalen en dan nog willen ze je data minen.

Heb jij ook een Razer Deathadder Elite - Zwart?