Cooler Master NotePal X1 Review
Vandaag een Notepal x1 aangeschaft, 19 euro bij paradigit.
Laptop is een 15.7 inch hp 8530W .
Gpu zonder notepal x1, ca 75 graden, gpu met notepal ca 68 graden.
De notepal koelt de laptop dus wel degelijk af, maar vooral het plastic van de onderkant voelt heel koud aan na gebruik op de notepal( normaal bijna niet aan te raken zo heet).
het ontwerp is mooi, vooral de bovenkant is mooi afgewerkt.
Het plastic van de onderzijde is minder mooi afgewerkt, maar dat hindert niet.
De fantilator maakt als hij opstart uit koude toestand soms een beetje schurend geluid, maar dit verminderd snel( lagers).
Al met al, voor 19 euro een mooie laptopcoolpad.
Enige minpuntje is dat de laptop de nijging heeft om naar beneden te glijden.
Pluspunten
Goedkoop mooie vormgeving Koelt werkelijk af
Minpunten
laptop glijdt naar beneden onderkant van plastic
Eindoordeel
Laptop is een 15.7 inch hp 8530W .
Gpu zonder notepal x1, ca 75 graden, gpu met notepal ca 68 graden.
De notepal koelt de laptop dus wel degelijk af, maar vooral het plastic van de onderkant voelt heel koud aan na gebruik op de notepal( normaal bijna niet aan te raken zo heet).
het ontwerp is mooi, vooral de bovenkant is mooi afgewerkt.
Het plastic van de onderzijde is minder mooi afgewerkt, maar dat hindert niet.
De fantilator maakt als hij opstart uit koude toestand soms een beetje schurend geluid, maar dit verminderd snel( lagers).
Al met al, voor 19 euro een mooie laptopcoolpad.
Enige minpuntje is dat de laptop de nijging heeft om naar beneden te glijden.
Heb jij ook een Cooler Master NotePal X1?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
