Cooler Master Extreme Power Plus 500W

Specificaties ~500W • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Extreme Power Plus 500W Review

Azbest 17 oktober 2017, 203 views Product gekocht

Cooler Master Extreme Power Plus 500W

Ik had iets meer vermogen nodig voor een game PC met een GTX 275 (ging af en toe uit). Altijd goede ervaringen gehad met Cooler Master en zodoende op marktplaats deze gekocht als upgrade. Dit is de eerste keer dat Cooler Master me teleur stelde, lawaai is gewoon ondraaglijk!

Pluspunten

• Doet wat hij zou moeten doen
  • Goed beveiligd
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Storm aan lawaai bij belasting boven de 250W
  • Effici├źntie
  • Ripple
  • Kabels niet allemaal braided
  • Enkele 6 pin aansluiting
  • Had ik al gezegd dat hij veel lawaai maakt?

Uitrusting Score: 3
Aansluitingen Score: 3
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 3
In feite is dit een opgevoerde 300W voeding, door het koelvermogen te verhogen c.q. de fan meer toeren te laten maken heeft Coolermaster het vermogen weten op te krikken naar een kleine 500W. Mooi, maar naar mijn mening volstrekt waardeloos tenzij het systeem in een serverhok staat of enkel een test bench is.

Je moet deze voeding waarderen voor wat hij echt is: een 300W exemplaar, dan klopt het allemaal wel weer aardig.

Heb jij ook een Cooler Master Extreme Power Plus 500W?