WD TV HD Media Player Review

Dickens 2 juni 2010, 1.708 views

WD TV HD Media Player

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• speelt veel bestanden nie taf

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik vind deze niet zo best. Speelt wel veel af, maar geeft vaak een foutmelding dat het bestand niet wordt ondersteund (speelt bijv. geen MKV). Ik heb hem aan mijn dochter gegeven en die heeft alleen AVI's en is best teverden.
Zelf heb ik nu een AC Ryan en die is echt fantatstisch, speelt alles! Zelfs bij ISO's speelt ie het af of je een gewone DVD speler hebt, compleet met alle menu onderdelen. Is ook een stuk sneller en speelt zonder problemen via je netwerk af.

Heb jij ook een WD TV HD Media Player?

Reviews door de redactie

ik vind het ook vreemd dat de -niet live versie van de wd tv nog verkocht wordt.... wie heeft die oude nou nog nodig, als de nieuwe 2 tientjes duurder is ofzo?
Je krijgt 1 ster voor de moeite, minder kan ik helaas niet geven.

-Je beargumenteert de scores die je gegeven hebt nauwelijks, alleen de featureset score. Probeer over alle punten wat te vertellen, en hoe je tot de score bent gekomen.

-De helft van je review gaat over de AC Ryan. Maak dan dr een review over, en niet over deze WD. Je kunt wel aangeven dat je de Ryan fijner vindt, en deze als vergelijkingsmateriaal gebruiken voor bijvoorbeeld de interface, bouwkwaliteit enzovoorts, maar houd wel in gedachten dat deze review over de WD hoort te gaan.

-Afbeeldingen, Afbeeldingen, Afbeeldingen. Zonder plaatjes is een review niet erg interessant om te lezen, plus ze kunnen helpen bij het ondersteunen van je oordeel. Maak foto's van de speler, de interface en alles dat relevant is, en voeg deze toe.
Je hebt meer verteld over je AC Ryan dan over je Western Digital. Dit is een veel te korte review zonder inhoud.
Heb er ook 1 gehad, superding! Speelde hier ook prima mkv's; heb je de firmware geupdate? Alleen dts geluid geeft ie niet door, vanwege een hoop mkv's hier met dts heb ik em verkocht, en de 'live' versie aangeschaft (die downmixed dts, en heeft ook een netwerkaansluiting).
ik heb uiteraard meteen geupdate naar de nieuwste firmware, maar geen mkv afspelen.
dit was niet zozeer een review maar meer een toelichting op de score. ik had het ook niet kunnen doen.
die ac ryan heeft een hd van 1.5 tb ingebouwd en is echt 1080p en supersnel
Heb er nog steeds 1 en bevalt uitstekend. Ik heb zo'n vermoeden dat je namaak gekocht hebt of het menu nog niet gevonden hebt..