Samsung Galaxy Xcover 4 Zwart

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Xcover 4 Zwart Review

Sander JansenNewbie 16 oktober 2017, 530 views Product gekocht

Samsung Galaxy Xcover 4 Zwart

Waardeloze telefoon gekocht voor onze monteurs, gaan binnen een maand over op iPhone SE

Pluspunten

• Robust
  • Groot scherm
  • Grote koppen
  • Handige home en back knop
  • Lamp
  • Nette prijs

Minpunten

• Scherm traag of niet werken
  • Slechte batterij
  • Matige camera
  • Veel te groot
  • Camera steekt uit, dus krassen
  • Uit knop aan de zijkant en steekt uit.

Waardeloze telefoon, aan uit knop zit aan de zijkant waardoor je hem met
Handschoenen steeds uit zet als je aan het bellen bent. Scherm is traag en reageert meestal helemaal niet, whatsappen is niet te doen en soms kan ik ook niet bellen of ontgrendelen. Laat super langzaam op. In de auto laat hij niet op en loopt langzaam leeg als je de route planning gebruikt. Ook de gps is vaak de weg kwijt. Telefoon is veel te groot voor borstzakken in overal.

Wij gaan voor onze monteurs over op de iPhone SE en deze gaan terug naar de leverancier. We hadden 8 telefoons met ongeveer de zelfde klachten.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Xcover 4 Zwart?

Ik herken van de negatieve punten in deze review erg weinig. Ik gebruik de Xcover sinds juli 2017. Geen enkel probleem met het scherm, de batterij werkt minimaal 2 dagen, (misschien het stickertje van de cameralens halen?) Hier werkt de camera dus prima. Verwacht ook geen Leica voor een telefoon van € 200,-. Qua afmetingen en dankzij de stevige constructie zonder hoes te gebruiken en daardoor juist compact voor het schermformaat. De knoppen steken inderdaad een beetje uit, maar is nimmer een probleem mee geweest.
Ik gebruik hem dus zonder hoesje in m'n broekzak en daar zitten regelmatig autosleutels bij gepropt. Nog geen krasje te vinden.
Ik vraag me af of jullie kennelijk verwende monteurs van de Apple wél gelukkig zijn geworden (klein scherm en veel kwetsbaarder).

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla