OCZ StealthXStream 600W Review

MadMarky 25 januari 2010, laatste update op 25 januari 2010, 1.109 views

OCZ StealthXStream 600W

Pluspunten

• Lage geluidsproductie
  • Stabiele spanningen

Minpunten

• slechts 3 SATA connectoren

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 2
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 4
Ik heb nu een jaar deze voeding in gebruik. Deze doet zijn werk goed en in stilte en levert stabiele spanning aan mijn systeem. Er zijn echter wel wat punten van kritiek die ik wil noemen.

Zo beschikt deze voeding slechts over 3 SATA connectoren, hier kom je tegenwoordig echt niet meer mee weg. Zowel hardeschijven als optische drives zijn allemaal SATA, ook met een bescheiden systeem heb je ze al snel allemaal in gebruik. Ondanks dat ik verder goede ervaringen heb zou ik nu voor een http://tweakers.net/price...-modxstream-pro-600w.html hebben gekozen. Deze kost slechts een paar euro meer, beschikt over het dubbele aantal SATA connectoren en is verder qua bekabeling naar wens in te richten.

Heb jij ook een OCZ StealthXStream 600W?

ik heb juist dezelfde,ben er echt tevreden mee tot nu toe,en ja slechts 3 SATA connectoren is niet veel.Maar toch genoeg voor mij :)
Je kan natuurlijk ook zo'n molex naar sata converter gebruiken, ik heb deze bij mijn moederbord gekregen dus zo'n probleem moet dat niet zijn maar 3 SATA connectoren is wel weinig
Ja ik heb hem nu ook ... 3 vind ik meer dan zat =], als je NOG meer harddisks wilt gaan aansluiten moet je echt een modulaire voeding hebben =p