Linksys EA6350 Smart Wi-Fi Router AC1200

Specificaties WiFi-ac • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Linksys EA6350 Smart Wi-Fi Router AC1200 Review

Txiki 13 oktober 2017, 553 views Product gekocht

Linksys EA6350 Smart Wi-Fi Router AC1200

Prima router, snelle installatie

Pluspunten

• Goed signaal
  • Makkelijke installatie
  • Uitstekende app

Minpunten

• wordt warm

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb deze router gekocht ter vervanging van de Netgear R6220, die ik onlangs gekocht heb. De installatie (niet automatisch) van deze Netgear verliep problematisch, ontvangst was niet geweldig en de Genie-app van Netgear kreeg ik niet aangesloten op de router - terwijl ik hier avonden lang mee bezig ben geweest.

Deze Netgear ging dus terug naar de winkel en omgeruild voor deze Linksys EA6350. Wat een zonnetje vergeleden met de Netgear, de installatie verliep automatisch - ik hoefde bijv niet aan te geven dat ik hem als access point bovenop onze Ziggo modem/router gebruik, wat wel moest bij de Netgear. De app die wij gebruiken om het WiFi gebruik van onze jonge zoons te beheren werkt prima. Geen dagelijkse strijd meer (aaahhh nog eventjes - gevolgd door ruzie), het is gewoon duidelijk dat WiFi er voor sommige aparaten er om 8 of 9 uur savonds uitvliegt. Ook zouden we per apparaat afzonderlijk websites kunnen blokkeren

Kortom, prima apparaat voor een prima prijs

Heb jij ook een Linksys EA6350 Smart Wi-Fi Router AC1200?