Medion Erazer P6661 (30019794) - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Medion Erazer P6661 (30019794) Review

VazzyNewbie 11 oktober 2017, 285 views Product gekocht

Medion Erazer P6661 (30019794)

Na 5 dagen is deze waardeloze troep doorgebrand

Pluspunten

• Snel

Minpunten

• Troep
  • Waardeloos

Complete waardeloze troep. Na 5 dagen is de videokaart/processor doorgebrand.

Op de betreffende dag heb ik enkel Heroes of the Storm ongeveer een uurtje of twee gespeeld op medium graphic settings, waarna de lapot oppeens uitviel en na het heropstarten helemaal niks meer doet behalve dat de koeling als een gek tekeer gaat. Op voorgaande dagen heb ik enkel wat WoW gespeeld (ook op medium settings) en mijn email gechecked op inet, verder helemaal niets!

Erg jammer aangezien de laptop voor dit incident erg snel werkte en de prijs relatief goedkoop is voor deze specificaties, helaas mocht het enkel 5 dagen baten.

Eerst en de laatste keer dat ik de waardeloze shit troep van Medion aanschaf.

Heb jij ook een Medion Erazer P6661 (30019794)?