Specificaties Dual core @ 2,13GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E6400 Tray Review

alemaledongsing 24 januari 2010, laatste update op 24 januari 2010, 900 views

Intel Core 2 Duo E6400 Tray

Pluspunten

• Stabiliteit warmte geleiding prestaties geen verdere problemen hoe dan ook

Minpunten

• de prijs toen der tijd ~circa 2008

Opzich een onzettend en geweldige processor.
Ik ben zeker tevreden in alle opzichte op de prijs na want ik heb er toen de tijd wel best wat geld voor moeten neerleggen. Hij is super stabiel en de prestaties zijn ook goed ik heb toen hij pas uitwas gebracht echt elke spel kunnen spelen en elk programma kunnen runnen. ook heb ik nooit problemen gehad met warmte maar ik moet erbij zeggen dat ik wel om de 3 maanden stof uit mijn pc verwijder.
ik heb namelijk ervaring met oververhitting door het stoppen van de ventilator door stof. ik heb geen mening over overclocking omdat ik daar niet aan doe ik gebruik het product met zijn veilig bevonden output.
Dit is zeker een aanrader voor de tegenwoordige gemiddelde pc.

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E6400 Tray?

Twee kleine kant-tekeningetjes;

Als je erachter komt dat Ubuntu niet draait door de graphic drivers.... waarom vermeldt je het dan überhaupt. Heeft niets met de processor beoordeling te maken. Toch?

Ubuntu zal 9.10 of 9.04 moeten zijn. Versie 9.0.1. bestaat gewoon niet.
1 ok sorry offtopic gelijk heb effe weghalen
2 oops tiep fout maakt niet uit haal het toch weg