Specificaties AM4 socket • Octa (8) core @ 3,4GHz-3,8GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler Review

Gioc5 9 oktober 2017, 137 views

AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler (Product gekocht)

Het klopt inderdaad dat de i7 beter optimised is voor gaming op dit moment. Maar deze processor is ook toekomst gericht. Maar voor programma's zoals fotoshop en video bewerking is dit echt een beest. Kortom: Dit is een hele goede processor voor het geld en het is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Word niet warm
  • Meer cores
  • Toekomst gericht

Minpunten

• Kan niet hoog worden geoverclocked
  • Geen interne GPU

Ik had voor deze ryzen een i7-4770. Een ouder modelletje maar toch een beest.

Ik was een tijdje aan het kijken voor een upgrade tot ik in eens ryzen voorbij zag komen.
Ik heb deze dan ook op de dag van de release gekocht. In het begin had ik spijt van deze aankoop. Want op de dag van de release werkten bijna niks meer zoals ik dat gewend was met de i7. Maar na bijna een jaar aan updates ben ik wel blij met mijn aankoop. De proccesor blijft lekker koud met mijn x62. Zelfs onder fully load word deze nooit warmer dan 70 graden.

Ik ben zelf een gamer. Het klopt inderdaad dat de i7 beter optimised is voor gaming op dit moment. Maar deze proccesor is ook toekomst gericht. Maar voor programma's zoals fotoshop en video bewerking is dit echt een beest.

kortom: Dit is een hele goede proccesor voor het geld en het is zeker een aanrader.

Heb jij ook een AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler?