Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0) Review

SkoapNewbie 6 oktober 2017, laatste update op 6 oktober 2017, 450 views

Het is gewoon fantastisch. Verschillende kleuren en wit tinten. Lampen die je kan programmeren en dan vanzelf aan en/of uit gaan. Ik wil al niet anders meer. Het is zo enorm handig. Ik ben fan.

Pluspunten

• Simple intallatie
  • Fijne app
  • fantastische scenes met kleuren
  • Fijne verschillende wittinten

Minpunten

• de e14 uitvoering mag van mijn nog wel een kleinere uitvoering krijgen, hij past nu niet in sommige lampen thuis.

Kwaliteit Score: 5
Installeren
Ik vond het installeren super simpel. Je draait de lampen in de fitting, je zet de lamp aan en ze gaan gelijk branden om aan te geven dat ze het doen. Daarna plug je de bridge in je router en installeert de app en dan wijst alles zich eigenlijk vanzelf.

Ik heb samen met mijn zoontje gelijk de verschillende scenes uitgetest en deze zijn echt fantastisch. Ik ben groot fan van de Savanna sunset scene. Ook binnen de scene zelf kun je weer kiezen op welke kleur je de nadruk wil liggen. Alle lampen in deze ruimte passen zich dan aan aan deze scene! Erg gaaf.

Ook de verschillende kleuren wit zijn al de moeite om de philips hue aan te schaffen. Mijn zoontje heeft graag 's avonds de gang lamp aan, maar deze kan ik nu een stuk minder fel zetten wat wel zo prettig is! Ook heb ik nu ingesteld dat de gang lamp automatisch uitgaat 1 uur nadat mijn zoontje naar bed gaat. Staat de lamp ook niet meer voor niks te branden steeds.

Je hebt ook een wake-up functie erg handig, net zoals de wake-up wekker van philips. Langzaam aan word je kamer steeds meer licht. Ook dit heb ik gelijk ingesteld. En 's avonds voor ik ging slapen heb ik de "Go to sleep" functie getest, de lampen fade dan automatisch uit binnen een vooraf ingesteld tijd. Top! Lig je niet gelijk in het donker.

Ik ben echt enorm fan, en zie enorm veel mogelijk heden met dit systeem. Als je op vakantie bent kun je er voor kiezen je lampen met een simpele instelling random elke dag op een bepaalde tijd aan te laten gaan en daarna natuurlijk ook weer uit.

Je kan het zelfs zo instellen dat lampen automatisch aan of uit gaan als je je huis binnenkomt of verlaat. Ik heb dit nog niet getest, maar het is een optie.

Ik heb het nu zo ingesteld dat de lampen aan gaan op het moment dat we elke dag thuis komen, super handig!

Ik ben zo enorm fan dat ik gelijk 3 lampen heb bijgekocht zodat ik ze nu boven en beneden heb. Ik wil echt niet anders meer. Fantastisch is het <3

Ook de nachtlamp optie is een handige. Mocht ik er nu een keer uit moeten 's nachts naar het toilet, kan ik die instellen en hoef ik niet de standaard te felle lamp van mijn bedlamp te gebruiken!

Boven viel mijn zoontje in een zachtjes verlichte kamer zo in slaap, met lampen die hij zelf zo had ingesteld! Ik heb op een gegeven moment beneden vanaf de bank de lampen weer uitgezet! Ik ben fan!!

Heb jij ook een Philips Hue White and Color Ambiance Starterkit E27 (3 lampen, 1 dimmer, Bridge 2.0)?