×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties HTPC, 7 interne bays - Bekijk alle specificaties

Kolink Satellite Review

cieke007 6 oktober 2017, 116 views

Kolink Satellite (Product gekocht)

Compacte kast die zeker waar is voor zijn geld. Ik heb wat fotos bijgezet van hoe ik alles in gepropt hebt.

Pluspunten

• zeer schappelijke prijs
  • Compact
  • plaats voor atx voeding
  • weeg niet veel, ideal om mee te nemen
  • Bediening aan de bovenkant

Minpunten

• paneelsluiting hadden ze toch anders kunnen doen

Heb jij ook een Kolink Satellite?

Goeie foto's! Ik heb wel een vraagje over de grootte van de kast voor een lange videokaart, zou deze kast met een gtx 1080 goed samen gaan? de maximale lengte voor GPU is 280mm en de msi gtx 1080 is 279mm in lengte.. goed mogelijk of af te raden met deze kast?
Dit zal heeeel krap zijn. Ik heb eens gemeten met een meter en de binnenkant van de kast is 277 mm.Volgens de specs zou het moeten kunnen maar dan zit hij wel geklemd denk ik. Ik wil gerust mijn kast opendoen en testen voor jou, maar dan moet je tot merksem, belgiŽ komen
<sorry verkeerd geplaatst>

[Reactie gewijzigd door cieke007 op 10 oktober 2017 08:07]