Samsung Galaxy Ace S5830i Zwart

Specificaties 3,5" • 320x480 • 150MB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Ace S5830i Zwart Review

Mollemaar 4 oktober 2017, laatste update op 4 oktober 2017, 131 views Product gekregen

Samsung Galaxy Ace S5830i Zwart

Vreselijk toestel. Ik kan er niet eens fatsoenlijk berichten mee typen. Het toetsenbord is te klein in portrait mode. Ik kan er geen apps op draaien dan loopt ie vavst doordat ie er geen plaats voor heeft.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• Typen erg moeilijk
  • Kan er geen enkele app op draaien
  • weinig ram
  • snel leeg

Heb jij ook een Samsung Galaxy Ace S5830i Zwart?