Logitech Alto Connect Review

Radiator99 22 januari 2010, laatste update op 17 februari 2010, 454 views

Logitech Alto Connect

Pluspunten

• Strak ontwerp
  • 4 extra usbpoorten
  • Ideale schermhoogte

Minpunten

• Advies verkoop prijs vind ik persoonlijk te hoog!

Kwaliteit Score: 4
Heb de Logitech Connect gekocht om mijn laptop makkelijk op mijn bureau te gebruiken, onder dat ik steeds in de weer ben met kabels.

Ontwerp:
Mooi en strak ontwerp dat op de meeste bureau's een toevoeging zal zijn. :)

Functionaliteit.
Door de pasvorm passen de meeste laptop's op dit standaard. Erg makkelijk dat er usbpoorten op de connect zitten. Nu kan ik mijn printer, scanner een usbspeakers gewoon laten staan zodat ik deze niet steeds in mijn laptop moet prikken.

Al met al een mooi product dat op internet voor een zeer mooie prijs te vinden is.

• Asus k50ij

Heb jij ook een Logitech Alto Connect?