×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties Gamepad voor de PC, Xbox One - Bekijk alle specificaties

Rock Candy Wired Controller Xbox One Blauw Blauw Review

frankspijker 3 oktober 2017, laatste update op 9 oktober 2017, 116 views

Rock Candy Wired Controller Xbox One Blauw Blauw (Product gekocht)

Door de vooral slimme bezuinigingen op cosmetische features is het een prima controller en maakt het de perfecte tweede controller voor lokale multiplayer, bovendien is de prijs geen grote aanslag op de bank. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Retroachtig design
  • Lange kabel
  • Kabel kan los
  • Goedkoop
  • Prijs/kwaliteit verhouding is goed
  • Ergonomisch vergelijkbaar met originele XBONE controller

Minpunten

• Thumbsticks
  • Geen draadloze controller

De goedkoopste Xbox controller die je kan vinden doet zijn werk goed. Het is duidelijk te zien dat het een budgetcontroller is door het goedkope plastic, simpele lichten en gebrek aan draadloze support. Maar dit maakt het geen slechte controller, De controller doet vrijwel alles perfect voor het bedrag. Persoonlijk kies ik deze controller boven de Xbox 360 controller.

Het klopt dat de controller er goedkoop uitziet maar het heeft hierdoor ook zijn charmes, hierdoor voelt het en ziet het er uit als een oude doorzichtige Xbox of Gamecube controller, en dat kan een pro zijn voor sommigen.

De kabel is lang en kan je van de controller ontkoppelen en de kabel heeft zelf ook nog een ontkoppelpunt dus als je er ooit over struikelt maakt dat de kans een stuk kleiner om deze controller kapot te maken.

Zelf gebruik ik deze controller voor de PC als extra controller voor multiplayer games. Ik heb 'm met een vriend gebruikt voor het spelen van Cuphead en dat werkte prima, net iets fijner dan de Xbox 360 controller.

Het grootste kritiekpunt dat ik kan geven is dat de thumbsticks iets meer grip mochten hebben.

Kortom zeer tevreden voor de prijs. Ik heb de controller nu pas vier weken dus ik zal in de toekomst een update geven over hoe goed de controller meegaat.

Heb jij ook een Rock Candy Wired Controller Xbox One Blauw Blauw?

Bedankt voor je review!
Heb je misschien ok echte foto's, misschien ook van hoe hij er met de verlichting uitziet?