Philips 49PUS6501 Zilver - Reviews

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS6501 Zilver Review

Reloader 2 oktober 2017, 419 views Product gekocht

Philips 49PUS6501 Zilver

Prima toestel met fijne functies, Android TV vind ik een pre. nette beeldkwaliteit voor een nette prijs.

Pluspunten

• 4k
  • 100hz
  • android TV

Minpunten

• langzaam in bediening

Deze TV Aangeschaft i.v.m. 100hz en 4K voor een acceptabele prijs. mijn voorkeur ging initieel uit naar een Samsung TV maar deze specs i.c.m. android TV was precies wat ik zocht en als bonus Ambilight erbij.

helaas na 28 dagen de TV alweer gesneuveld alleen maar groen beeld en paarse strepen. gelukkig is dit door de leverancier direct opgelost en de nieuwe tv hangt nu een paar maanden aan de muur.

bediening werkt soepel al zou het soms wat sneller mogen, je merkt dat er geen ultra snelle SOC in het toestel zit.

jammer is dat de TV aangeeft dat je "Hey Google" moet roepen, maar voor zover ik weet zit er geen Microfoon in dus kun je roepen wat je wilt, er gebeurt niks.

belangrijkste is voor mij de ondersteuning van Netflix, Kodi en Google Cast. dat werkt prima. de bediening is intiutief en de beeldkwaliteit laat niets te wensen over. houdt er echter wel rekening mee dat HDR alleen softwarematig ondersteund wordt en deze resultaten dus beter kunnen.

belangrijkste voor mij: een super prijs / kwaliteit verhouding en met een prima UltraHD beeld!

Heb jij ook een Philips 49PUS6501 Zilver?