MSI GP60 2PE-435NL (Leopard) - Reviews

MSI GP60 2PE-435NL (Leopard) Review

burninggalaxyxNewbie 28 september 2017, 107 views Product gekocht

MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)

Ik ben na enkele jaren nog steeds tevreden. Het beeld en het keyboard zijn goed. Echter is de accu duur wat kort en maakt de koeling wat veel geluid tijdens het gamen.

Pluspunten

• Snel
  • Goed scherm
  • Goed keyboard
  • Goede koeling

Minpunten

• Baterij snel leeg
  • Wat luide koeling

Ik heb deze laptop enkele jaren geleden aangeschaft en ik ben er nog steeds zeer tevreden over. De beeld kwaliteit is goed. Het keyboard is zowel fijn voor gamen als voor typen. Het enige wat het keyboard had kunnen verbeteren is toets verlichting maar dit is niet strikt noodzakelijk. De enige twee nadelen is het zelfde als toen ik hem nieuw had en dat is dat de batterij, wanneer de PC zwaar gebruikt word zoals bij het gamen, binnen een uur leeg is. De laptop blijft goed cool maar de 5500 RPM fan maakt wel wat geluid wat gamen met een noice canceling headphone noodzakelijk maakt.

Heb jij ook een MSI GP60 2PE-435NL (Leopard)?