Samsung UE49KS8000 Zwart

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE49KS8000 Zwart Review

igor4all 27 september 2017, 593 views Product gekocht

Samsung UE49KS8000 Zwart

Heb deze samsung tv gekocht omdat hij voldoet aan al mijn eisen: 100hz panel, 4K, HDR en niet groter dan 50".

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed besturingssysteem
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Ging stuk na 3 dagen

Na lang te hebben gekeken uiteindelijk deze in de aanbieding gekocht. Erg blij mee. In tweede instantie. Het eerste exemplaar was namelijk na 3 dagen defect. Het apparaat ging niet meer echt aan maar bleef in een aan/uit loop hangen. Toen ik het tweede exemplaar heb gekregen was alles fantastisch. Ik vind het besturingssysteem erg goed. Ik gebruik bijvoorbeeld Netflix veel en die app is erg snel en goed. Beter dan op apple TV. Beeldkwaliteit is erg goed tot goed afhankelijk van de bron. De verschillende presets voor beeld geven voldoende opties, dynamisch is schitterend bij bronnen van hoge kwaliteit maar qua kleur naar mijn smaak te heftig, natural doet het bij alle goed.

Heb jij ook een Samsung UE49KS8000 Zwart?

Vraag & Aanbod