Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Sony KD-55XE9005 Zwart Review

Sachin 24 september 2017, 702 views

Sony KD-55XE9005 Zwart (Product gekocht)

Mooie 4K HDR beelden dankzij local dimming via Netflix. Ook digitale TV in BelgiŽ via Telenet ziet er goed uit. Het geluid is erg goed. Verder is deze TV mooi afgewerkt dankzij de dunne randen en een mooie voet. De SOC is net snel genoeg voor Netflix, Spotify en YouTube.

Pluspunten

• 4K HDR
  • Fraai design
  • Vele functies
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Nog geen gevonden

Mooie 4K HDR beelden dankzij local dimming via Netflix. Ook digitale TV in BelgiŽ via Telenet ziet er goed uit op de meeste zenders. We hebben onze HD Digicorder ingesteld op 1080i. Onze kijkafstand is 4 meter. Het geluid is erg goed naar onze mening. Onze vorige Sony TV was wel al 9 jaar oud. Overschakelen op Proximus of Scarlet TV durfden we niet gezien de vreselijk slechte beeldkwaliteit die te zien is op de TV's in de verschillende Proximus winkels die we bezochten. Verder is deze TV mooi afgewerkt dankzij de dunne randen en een mooie voet. De kabels kunnen weggewerkt worden in de voet wat nog moet gebeuren. We overwegen zelfs de TV niet op te hangen zoals aanvankelijk voorzien. De SOC is net snel genoeg voor de drie functies die wij gebruiken: Netflix, Spotify en YouTube. De YouTube video's starten we wel via de YouTube app op onze iPhones. De smart TV functies zullen we dus maar beperkt gebruiken. De WiFi verbinding van de TV werkte aanvankelijk niet. Ondertussen is de TV verbonden via een netwerkkabel en is er een update geÔnstalleerd. Misschien dat het WiFi probleem hierdoor opgelost is.

Heb jij ook een Sony KD-55XE9005 Zwart?