LG OLED65C7V Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED65C7V Zwart Review

Possemaster 24 september 2017, laatste update op 24 september 2017, 1.022 views Product gekocht

LG OLED65C7V Zwart

Een van de mooiste kijkervaringen die ik heb gehad. Perfecte beeldkwaliteit vanuit elke hoek. Zwart is echt zwart. HDR is echt zo mooi om naar te kijken. Ik heb mijn Chromecast weg kunnen doen omdat alles in de TV zit ingebouwd en supersnel werkt. Kortweg Perfect!!!

Pluspunten

• OLED beeldkwaliteit
  • Design
  • Superdun beeld
  • WebOS

Minpunten

• Fragiel
  • je kunt nooit meer een andere TV kopen dan OLED

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Als aanvulling heb ik bijvoorbeeld op een Playstation Pro Destiny 2 uitgespeeld op deze TV terwijl ik het volledig heb opgenomen. Kijk ik daarna de beelden terug op mijn PC waar een hoge kwaliteit IPS scherm aan staat zie je pas hoe goed OLED kwaliteit is. Want mijn PC monitor zag er echt slecht uit.

Heb jij ook een LG OLED65C7V Zwart?

Je kunt nooit meer een andere TV kopen dan OLED.

Haha geniaal. Was net op mijn beamer Star Trek Discovery aan het kijken. Halverwege geswitched naar mijn LG OLED C7. Precies bovenstaande reactie. Zwartwaarden uniek, mooi, prachtig. Had last van een vlek dus even de Pixel Refresh moeten doen vandaar even op de beamer moeten kijken.