×

Help Tweakers weer winnen!

Apple MacBook Pro 2017 13,3" 128GB ssd Spacegrijs (Qwerty) Review

Oblivious_Eagle 23 september 2017, 448 views

Apple MacBook Pro 2017 13,3" 128GB ssd Spacegrijs (Qwerty) (Product gekocht)

Voor dezelfde prijs of misschien zelfs minder heb je een laptop die 10x meer kan. De Apple macbook pro is snel en ziet er goed uit. Alhoewel het te duur is. Net zoals ieder ander Apple product. Voor 100 euro minder had ik een MSI Notebook met gtx1050.

Pluspunten

• Zeer goed gebouwd
  • Mooi scherm
  • SSD inplaats van HDD

Minpunten

• Duur
  • Weinig prestaties voor de prijs

Apple Macbook Pro 2017

De Apple Macbook pro komt met een aardig aantal features.
Toch weet Apple het toch ieder jaar voor elkaar te krijgen om dingen die goed werken weg te halen. (Ik kijk naar de zijkanten hier.) Ookal ziet hij er zeer goed uit. Persoonlijk raad ik jou aan om misschien net die ene extra 100 Euro meer of minder te spenderen voor een laptop die vele malen beter is. Ja, het scherm is misschien niet zo mooi als deze Macbook Pro. Maar de prestaties zullen er zeel veel bovenuit schieten.
Dit is een zeer solide "Laptop" met een aardige Mobiliteit en Accuduur. Ookal zul je hem misschien willen gebruiken voor photoshop of iets dergelijks, dit zal hoogstwaarschijnlijk de reden zijn waarom je deze "laptop" mogelijk gaat kopen.
Voor fotobewerking is deze "laptop meer dan ideaal. Hij is snel en doet wat hij moet doen hierin. Mede door de SSD.

All in all, dit is een solide "laptop" voor bewerking van foto's en dergelijke. Dit is NIET een "laptop" voor gamers!!! Hierbij komt weer de slogan kijken, "nobody games on Apple"

Bedankt voor het lezen en een hele fijne dag!
Hopelijk heeft deze review jullie op weg geholpen naar goede of mogelijke betere koop.

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2017 13,3" 128GB ssd Spacegrijs (Qwerty)?

Is dit een review?
Heb je deze MacBook echt zelf?
Dit lijkt meer op een lowview dan een review. Ik zit te twijfelen of ik over moet van Windows naar Mac, maar met reviews als deze kom ik geen steek verder natuurlijk.