Nokia 8 (4GB ram) Grijs

Specificaties 5,3" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 8 (4GB ram) Grijs Review

mrcrownNewbie 23 september 2017, 780 views Product gekocht

Nokia 8 (4GB ram) Grijs

Heerlijk simpel en snel!

Pluspunten

• Vingerafruk scanner
  • Volume speaker
  • Helderheid
  • Accuduur
  • Opstartsnelheid Camera
  • Stock Android

Minpunten

• Glad
  • Locatie speakers
  • Focus snelheid filmen

Heerlijk geen bloatware. Wel bij de eerste keer in gebruik name meerdere updates moeten installeren. Volume van de speaker mag je U tegen zeggen. Hopelijk blijft dat ook zo. Bij me Xperia Z5 compact was dit in begin ook zo alleen is dit later aangepast met een update. Alleen de locatie van de speaker is minder. Bij het kijken van filmpjes bedek je snel de speaker. Toestel is wel glad, paar keer een hartverzakking gekregen omdat hij uit me handen gleed. Gelukkig nog op tijd kunnen vangen. Nu maar een frontje er om gedaan. Vingerafdruk scanner werkt super. Camera valt een beetje tegen, vooral focus snelheid met filmen. Camera opstarten is wel heel snel. 2 keer drukken op het aan/uit knopje en je kan bijna instant een foto maken. Opzich wel apart want het is een "Carl Zeiss" lens. Maar dat zegt dus niet zo veel. Accu duur is prima, bij gemiddeld gebruik zo een 30% a 40% over aan de einde van de dag. Scroll kilometers op 9gag, Dumpert , facebook, whatsapp, Strava. Daarbij maak ik ook gebruik van een andere Launcher

Al met al ben ik super tevreden, vooral vanwege de prijs.
Nu ook maar een 1 jarig abbo afgesloten, wie weet volgend jaar de Nokia 9?

Heb jij ook een Nokia 8 (4GB ram) Grijs?

Ben zelf ook zeer geintersseerd in deze Nokia 8. Wel even een andere camera app installeren. Dan kun je wel goede foto's maken. De Pixel XL App lees ik net in een reactie over de 8 met 128GB, die er binnenkort aankomt.

[Reactie gewijzigd door desalniettemin op 23 september 2017 15:18]

Waar heb je het gekocht?
Een vingerafrukscanner?