×

Help Tweakers weer winnen!

Specificaties 1.400 toeren wasmachine met 7kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

LG FH4U2QDN1 Review

Cro-Cop 22 september 2017, 110 views

LG FH4U2QDN1 (Product gekocht)

Mijn oude wasmachine was defect gegaan, ik moest een nieuwe hebben. Ik wil graag een zuiniger en stillere wasmachine hebben, de oude maakte veel lawaai vooral tijdens de centrifuge en dat vond ik heel hinderlijk. Deze is zuinig, was goed schoon en is super stil.

Pluspunten

• Stil (koolborstelloze motor)
  • Energiezuinig
  • TurboWash
  • Kort programma (15 min)
  • NFC

Minpunten

• Voorlader is donker, je ziet de was niet

Droogresultaat Score: 5
Energieverbruik Score: 5
Wasresultaat Score: 5

Daarnaa heel wat wasmachines bekeken en op internet veel reviews gelezen, na wikken en wegen op deze LG FH4U2QDN1 uitgekomen, welke ik uiteindelijk bij wehkamp heb gekocht, geen bezorgkosten, ze komen de oude ophalen, en de nieuwe installeren (super service).

De wasmachine is nu zo een beetje 3 maanden in gebruik, en ben er nog steeds super tevreden over. Het wasresultaat is super, en de wasmachine is super stil doordat deze een koolborstelloze motor heeft. Echt heerlijk.

De wasmachine heeft een kinderslot en diverse extra functionaliteiten, je kan met NFC ook diverse wasprogramma downloaden en dan via je telefoon in de wasmachine programmeren.

Heb jij ook een LG FH4U2QDN1?