Asus Prime B350-Plus - Reviews

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B350 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus Prime B350-Plus Review

fietser1997 21 september 2017, 438 views Product gekocht

Asus Prime B350-Plus

Prima moederbord. Kan een r7 1700 met gemak op 4ghz krijgen. In de categorie b350 denk ik beste moederbord voor je cpu

Pluspunten

• prijs
  • overclocken
  • windows server 2016
  • realteck ipv intel lan
  • bios

Minpunten

• geen x370 versie
  • 6 sata poorten

Layout Score: 4
Dit moederbord gekocht voor een ryzen 1700. Om een nas/plex server en render server van te maken. Ben begonnen met bios vers. 503. Had geen top end ram nodig maar nooit problemen gehad met 2400mhz. kreeg mijn cpu op 1.33v op 4.0ghz volledig stabiel.
De bios ziet er simpel en logisch uit.

In mijn kast zijn de 90 graden sata aansluitingen een beetje lastig doordat het moederbord verder naar achteren zit dan de rest van de kast.

Ik heb het bord met pijn in mijn hart moeten vervangen omdat ik meer pci lanes nodig had en de b350 chipset heeft deze niet. Echt een aanrader.

Heb jij ook een Asus Prime B350-Plus?