Philips 49PUS6501 Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS6501 Zilver Review

bachbloempje 21 september 2017, 295 views Product gekocht

Philips 49PUS6501 Zilver

Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik voor deze gegaan omdat die zeer goed uit de testen kwam in deze prijsklasse. https://www.foka.nl/product/122069961/philips-49pus6501

Pluspunten

• Zeer mooi beeld
  • Geluid is goed
  • Scherpe prijs
  • Zeer handige afstandsbediening

Minpunten

• Nu nog probleempje met connectie met ciscobox van Ziggo , geen geluid via box

Hij was nog maar in 3 webwinkels te verkrijgen (ondanks dat hij nog geen jaar op de markt is) en heb hem bij https://www.foka.nl/product/122069961/philips-49pus6501 besteld omdat daar nog extra garantie bij zat.
Deze ter vervanging van 1 van de eerste phillips flat tv's (HD ready ;) ) waar ik minstens12 jaar van heb genoten (en die verhuist nu naar de logeerkamer)
Beeld is super maar ik moet me nog iets meer verdiepen in het persoonlijk afstellen, geluid is niets over te klagen (mijn vorige tv had 2 speakers aan de zijkant maar geluid nu is minstens zo goed)
Met opzetten had ik alleen 1 probleempje ik krijg geen geluid bij mijn beeld via de cisco box (geluid doet het wel via internet) Ik ga dit hopenlijk oplossen door een nieuwe box bij ziggo te bestellen want de cisco schijnt verouderd te zijn'
Apps werken goed en snel maar ik moet nog heel veel ontdekken.
Al met al de eerste indrukken zijn zeer goed en dat voor die prijs!

Heb jij ook een Philips 49PUS6501 Zilver?