Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB Review

art2d2 27 november 2005, 305 views

Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB

Pluspunten

• snel, stil, koel en héél betrouwbaar!

Minpunten

• niet !

Ik heb nu al 2 jaar de 200 Gb van Hitachi in gebruik, en tot nu een Dikke " +" voor Hitachi, hij is snel , stil , koel en niet te vergeten betrouwbaar!!
Ik denk dat de overname van Hitachi geen negatieve eigenschappen heeft toegevoerd aan de harddisks van IBM, denk eer der dat ze nog beter zijn geworden!

Ps hiervoor heb ik al 5 andere IBM schijven gehad en allen met volle tevredenheid!

Mijn volgende word ook weer een Hitachi!

Heb jij ook een Hitachi Deskstar 7K250 HDS722525VLAT80, 250GB?