1 review

Samsung MC28H5125CK

Specificaties 900 watt vrijstaande combimagnetron - Bekijk alle specificaties

Samsung MC28H5125CK Review

poststamp 7 september 2017, laatste update op 9 december 2017, 1.481 views Product gekocht

Samsung MC28H5125CK

Mooie combimagnetron die een korstje op de kip krijgt.

Pluspunten

• Krijgt korstje op de kip
  • Past een pizza in

Minpunten

• geen

Ik had een nieuwe oven nodig en liefst niet te duur. Deze een beetje op geluk gekocht, de meeste mensen zijn niet zo te spreken over combimagnetrons. Hier zit een grillelement in en dat was een voorwaarde voor mij.
De automatische functies heb ik 1 keer geprobeerd maar het eten kwam er wit uit, al was het wel gaar. Sindsdien maak ik alles op de maximale hete lucht stand, 200 graden dan doet de grill een beetje mee. Voorverwarmen hoeft niet en krijgt de kip een korstje :)

Pizza kan ook maar die moet je wel op het hoge rooster leggen. Je krijgt 2 roosters op pootjes bij de oven, een lage en een hoge. De hoge is goed voor pizza, die komt dan dichter bij het grillelement. Niet voorverwarmen, gewoon aanzetten op 200 graden en een minuut of 10 wachten, gewoon in de gaten houden.

Gevulde paprika lukt ook goed, dit is een uitstekende oven en zeker voor 169 euro.

Heb jij ook een Samsung MC28H5125CK?