Samsung Galaxy S8 Zwart

Samsung Galaxy S8 Zwart Review

OzzieNL 6 september 2017, 395 views Product gekocht

Samsung Galaxy S8 Zwart

Mooie telefoon, maar scherm heel snel kapot

Pluspunten

• Mooi
  • Snel
  • goede camera
  • goed formaat

Minpunten

• Scherm heeeeeel snel kapot
  • edge maakt hoesjes e.d. moeilijk

Ik heb de S8 gekocht zo snel deze gelanceerd werd. Ik vond het een hele fijne telefoon, maar al heel snel ging het scherm kapot. Bij een val uit de broekzak in de auto (niet hoog dus) zat er al een barst in. Niet veel later viel deze nog een keer en was het scherm en LCD kapot. Binnen 3 maanden. Onbruikbare telefoon geworden.

Ik ben dus niet te spreken over hoe snel het scherm kapot gaat.

Wel was ik meer dan tevreden over hoe de telefoon het doet. Snelle reactie, batterijduur goed, schermgrootte prima. Dus overall was ik wel tevreden. Maar dat scherm...
Vanwege de Edge kreeg ik geen fatsoenlijke scherm protector gevonden. Glasplaatjes braken snel, plastic folie dingen lieten heel snel los aan de zijkanten. Dus dat werkte niet. En zo snel ik er niet iets op had, viel de telefoon natuurlijk... En barst in het scherm. Zoals gezegd, niet veel later nog een keer en lcd stuk. Dat heeft er toch toe geleid dat ik de S8 aan de kant heb gelegd en over ben gestapt naar een andere telefoon (iPhone vanwege goede ervaringen met het kunnen laten vallen er van....). Heel erg zonde want ik vond het echt een top apparaat, maar het scherm gaat echt heel erg snel kapot. En als me dat elke 3 maanden overkomt (keer iets van 300 euro per reparatie) dan wordt het mij een te duur grapje.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S8 Zwart?

Meer advertenties

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite