Netgear Stora MS2110 Review
Veel van het apparaat kan ik nog niet melden.
Ik heb het apparaat gekocht op 20 december
1 dag heeft het gewerkt en sindsdien ligt er een case bij Netgear waar maar niets mee gedaan wordt.
De user interface is sindsdien niet meer bereikbaar voor mij en andere
Wat mij opviel in die ene dag is het volgende.
Max aantal gebruikers 3
wil je meer gebruikers toevoegen dan moet je een abonnement nemen.
Een duurder apparaat wordt zo op meerdere jaren snel goedkoper.
Zonder abonnement kan je het apparaat niet volledig beheren.
veel functies van het apparaat vallen namelijk binnen het abonnementsdeel.
Voor mij heeft het product niet gebracht wat ik verwachte te ontvangen voor de prijs die ik ervoor neergelegd heb.
Het is een stil en leuk...
Pluspunten
Geluid Gemak van gebruikers aanmaken (MAX 3) snelheid van gegevens verwerking
Minpunten
MAX 3 gebruikers zonder abbonement abbonnement nodig om verdere eigenschappen van het product te kunnen gebruiken
Eindoordeel
Ik heb het apparaat gekocht op 20 december
1 dag heeft het gewerkt en sindsdien ligt er een case bij Netgear waar maar niets mee gedaan wordt.
De user interface is sindsdien niet meer bereikbaar voor mij en andere
Wat mij opviel in die ene dag is het volgende.
Max aantal gebruikers 3
wil je meer gebruikers toevoegen dan moet je een abonnement nemen.
Een duurder apparaat wordt zo op meerdere jaren snel goedkoper.
Zonder abonnement kan je het apparaat niet volledig beheren.
veel functies van het apparaat vallen namelijk binnen het abonnementsdeel.
Voor mij heeft het product niet gebracht wat ik verwachte te ontvangen voor de prijs die ik ervoor neergelegd heb.
Het is een stil en leuk ding om neer te zetten, maar als ik een NAS wil, dan wil ik een werkend apparaat hebben waar ik zelf eigenaar van ben, en niet een apparaat waarvoor ik jaarlijks moet gaan betalen om er mee te kunnen werken zoals ik dat wil.
Dan kan ik net zo goed een abbonement nemen op google APPS
Reacties (1)
Het is meer een weeklacht dan een review...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn