Acer X193W Zilver Review

uutgrunn 15 januari 2010, laatste update op 15 januari 2010, 323 views

Acer X193W Zilver

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Makkelijke interface

Minpunten

• DVI aansluiting had hem net iets beter gemaakt, maar voor deze prijsklasse
  • is dat prima.

Van Acer had ik eerder niet echt een goede pet op, maar dit scherm stelt mij zeker niet teleur.
Wat opvalt is de vormgeving die is echt mooi strak. Geen pianolak maar mooie mattegrijs/zwarte behuizing.
Ook niet veel knoppen, maar een beperkt aantal knoppen waarmee het scherm goed is in te stellen. Ook kan je de voet van het scherm makkelijk demonteren en het scherm ophangen. Het is een recht toe recht aan scherm met als voordeel dat het een breedbeeld scherm is. Het scherm is door de reactietijd van 5 seconden ook prima te gebruiken om te gamen. Vooral met RTS spellen heb je een mooi overzicht.

De beeldkwaliteit is zeer goed, mooie heldere kleuren en het scherm is simpel in te stellen. Er zit geen HDMI of DVI op maar in deze prijsklasse kan je dat ook niet echt verwachten. De nieuwprijs is goed (ik heb hem zelf gekregen) en niet duur. Zelf heb ik niet heel erg veel ervaring met dit scherm omdat ik het niet gebruik (heb laptop) En ik een paar uur heb getest. En het scherm voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Heb jij ook een Acer X193W Zilver?