Huawei B528S (Vodafone Gigacube) Review

1ehans 1 september 2017, 357 views Product gekocht

Huawei B528S (Vodafone Gigacube)

Fantastische aanvulling thuisinternet. Ik heb op mijn ADSL slechts 7mb/s maar via Vodafone 4G haal ik binnen 70/80 mb/s down en 40 mb/s up. De router is plug & Play. Sim erin en gaan! Inclusief erhernetaansluiting

Pluspunten

• Uitstekende performance
  • Stabiel
  • Flexibel
  • Lage prijs
  • Design

Minpunten

• Slechts 1 ethernetaansluiting

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Omdat mijn ADSL waardeloos is en ik geen alternatieven heb, heb ik op EBay Duitsland voor zo'n €50 deze router gekocht. Ik heb multisim van Vodafone met totaalbunel van 24GB dus data genoeg. Deze router is prima aanvulling als ik echt snel internet wil hebben met 70 / 80 mb/s. Kortom prima apparaat met goede interface en stabiel in gebruik!

Heb jij ook een Huawei B528S (Vodafone Gigacube)?