Elephone M2 Goud Review

Rubennsmith 1 september 2017, laatste update op 1 september 2017, 57 views

Elephone M2 Goud (Product gekocht)

Je krijgt waar je voor betaald. Redelijk snelle telefoon alleen verder is bijna alles poep. Ik heb hem bijna een jaar en heb al een OnePlus 5 gekocht. Ik raad je af deze te kopen en een paar euro's meer neer te leggen voor een andere telefoon.

Pluspunten

• Goed gebouwd
  • Helder mooi 1080p scherm
  • Harde speaker
  • Veel opslag
  • Betere ram management dan Samsung s8 LOL

Minpunten

• Ronduit kut camera (vooral voor)
  • Power button is kapot gegaan
  • Zwarte dingen aan de achterkant breken vreselijk snel
  • Scherm na 2 weken al gebroken met helaas harde val
  • Homeknop te klein voor vinger printsensor
  • Telefoon is gebogen na verloop van tijd
  • Knoppen verliezen hun "klik"
  • Wordt intens warm tijdens opladen of buiten met hoge helderheid

Was aan het begin een goeie telefoon tot hij was gevallen. Scherm werd geel als de telefoon warm werd. Na 10maanden ging hij ook dingen uit zichzelf doen wat hem onbruikbaar maakte.

Microfoon is vuilnis telefoon loopt sneller leeg aan de oplader dan dat ie oplaadt accuduur is niet je van het moet hem 3x per dag opladen met mijn gebruik. (geen games) camera front zit allemaal stof in en is waardeloos achter ook alleen is nog wel 2012 kwaliteit. Wifi ontvangst is bagger maar telefoon werkt goed met Nederlandse providers.
Als je iets voor niet meer dan 100 wil raad ik hem aan anders niet.

Heb jij ook een Elephone M2 Goud?