MadCatz R.A.T. 3 Matte Black

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz R.A.T. 3 Matte Black Review

DireWolfNLNewbie 31 augustus 2017, 114 views Product gekregen

MadCatz R.A.T. 3 Matte Black

Ik game al ruim 4 jaar met deze muis en hij doet het nog steeds prima alleen een van de zijknopjes doet het niet helemaal goed maar voor de rest is hij het geld zeker waard

Pluspunten

• Ligt stevig in de hand
  • Verstelbaar
  • 3 modes
  • Gaat lang mee
  • Dpi werkt goed

Minpunten

• Lastig om een van de modes goed in te stellen
  • Word snel vies
  • Is iets te ligt naar mijn gevoel

Ik wou alleen die schuivers doen dit interesseert mij niet echt

Heb jij ook een MadCatz R.A.T. 3 Matte Black?

Ik heb hetzelfde probleem, gebruik hem al bijna 5 jaar, en alleen één van de zijknopjes is stuk. Voor de rest een super muis!!!