LG 29UM59-P Zwart - Reviews

Specificaties 29" • 2560x1080 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 29UM59-P Zwart Review

Maveryth 30 augustus 2017, 3.930 views Product gekocht

LG 29UM59-P Zwart

De nieuwere versie van de 29UM58-P met Freesync voor dezelfde prijs.

Pluspunten

• Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
  • 2560x1080 IPS
  • 75Hz met OC
  • Freesync
  • OnScreen Control

Minpunten

• Slechts 2 HDMI poorten
  • Zwarte balken bij 16:9 series/films

Ik ben overgestapt van mijn Samsung Syncmaster 2333HD naar deze LG 29UM59-P.
Ik heb hem nog maar net in mijn bezit, maar hij bevalt uitstekend en ben erg blij met de overstap.

On andere vanwege de features van LG voelt het ook wel alsof ik een stukje kwaliteit gekocht heb en niet een lomp scherm. Ik vind hem zelf ook geen dikke randen hebben.

Erg fijn dat je met LG ook de Onscreen feature heeft, deze moet wel eerst even gedownload worden. Hiermee kan ik makkelijk de settings van het scherm aanpassen via de PC. Al vind ik de Split-screen functie soms wat verwarrend werken, misschien ligt het aan mij.

Het scherm is te overclocken naar 75 Hz, vanaf 76 Hz kreeg ik al geen beeld meer dus heb ik hem voor de zekerheid op 72 Hz gezet.

Heb jij ook een LG 29UM59-P Zwart?

Hallo

Welke tool heeft u gebruikt voor het overclocken van de monitor?

mvg
NVIDIA-configuratiescherm, wat volgens mij standaard komt met de Nvidia-videokaarten.