Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 5738G-664G50MN Review

jooproo 13 januari 2010, laatste update op 13 januari 2010, 761 views

Acer Aspire 5738G-664G50MN

Pluspunten

• snel, goede prijs-kwaliteitverhouding (als hij niet stuk zou gaan :S)

Minpunten

• de plekken op het scherm, die verdwijnen/verschijnen als ik hem in mijn notebooktas heb vervoerd.

hoewel ik het meeste voldoende heb ingevuld, vind ik product in het algemeen slecht!
de eerste 2 maanden was het een prima laptop, tot ik ontdekte dat onderaan in het midden van het scherm het plastic los raakt. dit vond ik nog niet zo erg dat ik m ter reparatie op wilde sturen, maar een maand later ontdekte ik onderaan in de hoeken zo nu en dan een roze-achtige plek, die niet op een extern beeldscherm te zien was.
Ik heb toen de servicelijn gebeld (10ct/m) en kreeg een buitenlands persoon aan de telefoon dat moeilijk nederlands sprak. deze snapte niet bepaald wat er aan de hand was, dus heb ik een week later nogmaals gebeld, en hem ter reparatie laten opsturen.
na 9 dagen (best snel omdat ze 10-15 werkdagen hadden gezegd) kreeg ik m terug, en ik zag al toen ik m uit de doos haalde dat die strip nog loszat, wat toch redelijk makkelijk moet zijn met een drup lijm.
Ook de roze randen verschenen en verdwenen nog steeds zo nu en dan, waar dus ook niks aan is gedaan.
nu moet ik mijn inmiddels 4 maand oude laptop voor de 2e keer ter reparatie opsturen, terwijl ik nu het liefst mijn geld zou terug willen.
al met al niet zo'n heel goed product.

Heb jij ook een Acer Aspire 5738G-664G50MN?