Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US)

Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US) Review

freedzed6 30 augustus 2017, laatste update op 24 november 2018, 199 views Product gekocht

Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US)

Ik ga een andere halen want de ontvangst is zeer slecht. Ik moet haast naast het devices zitten in plaats van dat ik op de bank kan blijven zitten.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Stevig
  • Goedkoop

Minpunten

• Hele slechte ontvangst

eerste draadloze toetsenbord maar je moet haast naast je device zitten voordat er geen delay optreed. Op de bank zitten en de delay naar mijn NAS en dit loopt enorm op tot enkele seconden. Lijkt dus een ontvangst probleem te hebben maar andere gebruikers melden dit ook dus Ik ga een andere halen. Naast mijn PC en NAS zitten ipv op de bank doe ik liever niet.

K400 gekocht en alle problemen zijn verholpen ( Qnap NAS )

Heb jij ook een Logitech MK220 Wireless Combo (Qwerty US)?