Specificaties Soundbar met subwoofer en 3x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony HTCT800 Review

DaveD1109 29 augustus 2017, laatste update op 12 september 2017, 863 views

Sony HTCT800 (Product gekocht)

Wat een ding! Mooi vol geluid en multiroom in een mooi slank design! AANRADER!!!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit afwerking
  • Geluid
  • Multiroom
  • Chromecast audio
  • App bediening

Minpunten

• Alleen in zwart
  • Summiere afstandsbediening

Geluidskwaliteit Score: 5
Na het overlijden van mijn oude set moest ik opzoek naar een nieuwe homecinema.
Ik had wel mijzelf voorgenomen om te gaan voor een soundbar met multiroom mogelijkheden.

Met een budget van max 400 viel de Sonos bar uiteraard af! Ik had eerst de Yamaha yas 306 op het oog en deze ook via internet besteld aangezien deze nergens in de winkel lag, echter was ik niet tevreden over het geluid en heb die weer geretourneerd.

Na deze teleurstelling toch maar bij de mediamarkt gaan kijken en zag de Sony HTCT800 staan of was het liggen?😜

Ik was direct aangetrokken tot het design (altijd Sony fan geweest)
Nu is het erg lastig luisteren in de mediamarkt naar het geluid en daar een oordeel over te geven voor de aanschaf, maar ik was er gelukkig erg vroeg.
Er waren bijna geen mensen in de winkel dus na mijn vriendelijk noch dringende verzoek aan de verkoper om de spelende Sonos bar uit te schakelen kon ik beginnen aan mijn oordeel.

Ik was meteen onder de indruk van het geluid die uit de soundbar kwam en besloot dat deze het zou worden!
Uiteraard ben ik ook een Nederlander en keek daarom eerst op internet wat de prijzen daar waren van de HTCT800. Ik zag dat hij bij een andere winkel 349,- was en gaf dit aan bij de verkoper. Hij kon er in eerste instantie niets mee maar uiteindelijk nadat ik weg wilde gaan kreeg ik hem mee voor 369,- (wilde hem gelijk hebben)

De HTCT800 Heeft een luxe uitstraling met metalen gril waardoor de speakers zichtbaar zijn. Ik vind dat erg mooi maar mijn vrouw wat minder!😜

Bediening met de app en ingebouwde chromecast audio werken prima op iOS, op Android zal dit ongetwijfeld ook uitstekend werken!
Echt een aanrader dus!!!

Heb jij ook een Sony HTCT800?

Uiteraard ben ik ook een Nederlander en keek daarom eerst op internet wat de prijzen daar waren van de HTCT800. Ik zag dat hij bij een andere winkel 349,- was en gaf dit aan bij de verkoper. Hij kon er in eerste instantie niets mee maar uiteindelijk nadat ik weg wilde gaan kreeg ik hem mee voor 669,- (wilde hem gelijk hebben)
Opmerking mbt prijs niet helemaal logisch. Budget was <=400, ergens anders gezien voor 349. Vervolgens neem je hem mee voor 669. Typfouttje of heb je een ander model mee genomen (grotere doos inclusief zelfstandige speakers)?

Heb zelf de voorganger, de 790. Voordelen daarvan was hij zijn eigen Wifi heeft en dus zelfstandig kan opereren. Ook zit er een keur aan poorten op inclusief ethernet. Zal met dit model niet anders zijn vermoed ik. Veel concurrerende soundsbars houden het bij bluetooth koppeling.

[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 12 september 2017 20:57]

Vandaar de opmerking tussen haakjes dat ik hem gelijk wilde hebben. De goedkopere prijs was een online prijs waar de MM geen laagste prijsgarantie mee doet.
Wacht even, het was geen typfout? Je gaat 269 euro boven je budget terwijl hij bij de BCC voor 11 euro onder je budget staat :X .

Denk nog steeds dat je het model inclusief multiroom speakers verwart met de losse soundbar. Dan klopt de prijs namelijk wel. Die speakers zijn los namelijk iets van 299 per paar. Met andere woorden; heb je nu alleen de soundbar+woofer, of heb je er 2 extra speakers bij?

[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 12 september 2017 21:04]

hey,

ik had een vraagje. Bij de specificaties staat er niet hoeveel watt de bass heeft. weet jij dat messchien?
Hmm daar vraag je mij wat! Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.