Cablemod CableMod C-Series AXi, HXi & RM ModFlex Cable Kit Wit, Zwart

Niet beschikbaar
Specificaties Stroom intern - Bekijk alle specificaties

Cablemod CableMod C-Series AXi, HXi & RM ModFlex Cable Kit Wit, Zwart Review

Boosmeneer 27 augustus 2017, laatste update op 27 augustus 2017, 517 views Product gekocht

Cablemod CableMod C-Series AXi, HXi & RM ModFlex Cable Kit Wit, Zwart

Ziet er heel erg goed uit! Stevige cablecombs, flexibele kabels van hoge kwaliteit. Voor de prijs valt de presentatie tegen, in een zip zak gestopt.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit kabels en combs
  • Genoeg kleurkeuzes
  • cable combs meegeleverd!

Minpunten

• Veels te duur voor een kabelset in mijn ogen
  • geen keuze tussen zwarte of doorzichtige cablecombs, zou een leuke extra zijn

Dit is een kleine toelichting over de geweldige klantenservice van cablemod:

Bij mijn ontvangst had ik alles netjes aangesloten, waarna ik erachter kwam dat 1 van mijn 6+2 pins kabels het niet deed, nu heb ik die toch echt nodig.

[img]OAgWniPb[/img]

Ik heb gemailt naar cablemod en het probleem uitgelegd door een aantal filmpjes en foto's mee te sturen, voordat ik iets gezegd had over terugsturen om te ruilen boden ze al een nieuwe set aan, na een mail of twee hebben ze nieuwe naar mij toe gestuurd die wel goed werken!

Wat een service, alles ging ook heel erg vriendelijk!

[img]81f3y0qn[/img]

Heb jij ook een Cablemod CableMod C-Series AXi, HXi & RM ModFlex Cable Kit Wit, Zwart?