1 review

Motorola Moto C Plus (1GB ram) Zwart

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto C Plus (1GB ram) Zwart Review

Sokratesz 27 augustus 2017, laatste update op 27 augustus 2017, 2.377 views Product gekocht

Motorola Moto C Plus (1GB ram) Zwart

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goedkoop, grote accu, en het geheel functioneert prima maar de features en snelheid blijven achter bij de topmodellen.

Pluspunten

• Zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding
  • Uitstekende accu, 36-48u bij intensief gebruik
  • Knoppen goed geplaatst, en voelen degelijk aan
  • Dual-sim met apart microSD slotje: ideaal voor op reis

Minpunten

• Als je veel apps opent wordt hij (eerder dan top-end toestellen) traag
  • Relatief groot en zwaar
  • Beeldkwaliteit camera is matig

Ik ben nu iets meer dan anderhalve maand in het bezit van deze telefoon en hij bevalt goed. Hiervoor heb ik het een aantal jaren met afdankertjes van vrienden gedaan, en dit is mijn eerste nieuw gekochte smartphone. Ik beschouw mezelf dus absoluut als een onervaren smartphonebezitter, houd dit in gedachte bij het lezen van mijn oordeel!

Ik heb specifiek dit toestel gekozen vanwege de combinatie lage prijs en grote accu. Lage prijs was belangrijk omdat ik hem slechts sporadisch gebruik (hij ligt vrijwel altijd thuis aan de wifi voor whatsapp web, en gaat eigenlijk nooit de deur uit), en ik er daarom gewoon niet teveel aan kwijt wilde zijn. Grote accu was een tweede belangrijke punt omdat ik hem áls ik hem onderweg meeneem, ook lange tijd wil kunnen gebruiken zonder me zorgen te maken over stroompunten. Ik reis graag avontuurlijk en kan niet altijd uitgaan van beschikbare oplaadpunten, en mobiele maps met goede accuduur zijn dan ook van levensbelang.

De telefoon komt in een klein, zeer compact doosje met de accu en lader los verpakt. Weinig extra's, maar dat hoort natuurlijk bij deze prijscategorie. Plaatsen van de accu en opstarten van de telefoon gaat vlot, en als je ook maar een klein beetje ervaring hebt met android zet je zo het hele apparaat naar je hand. Ik had gelijk een screenprotector meebesteld en ook die was snel geplaatst.

Inmiddels heb ik hem dus anderhalve maand en hij doet precies wat ik ervan verwachtte en ik zou hem dan ook zo weer kopen, en aanraden voor diegenen die ook een degelijk toestel willen met grote accu voor een zacht prijsje. Mochten er na langduriger gebruik nieuwe feiten aan het licht komen zal ik deze review te zijner tijd uitbreiden!

Heb jij ook een Motorola Moto C Plus (1GB ram) Zwart?

Bedankt voor deze review.
Heb je de 1 of 2Gb uitvoering?
Ik heb de 1GB, de 2GB was, toen ik hem kocht, niet beschikbaar in Nederland.