Specificaties Gestabiliseerd met een filtermaat van 77mm - Bekijk alle specificaties

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM Review

Emerald IsleNewbie 26 augustus 2017, laatste update op 26 augustus 2017, 53 views

Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM (Product gekocht)

De perfecte zoomlens met alle benodigde kwaliteiten om mooie, scherpe foto's te maken voor zowel de professionele als de hobbyfotograaf.

Pluspunten

• scherpte
  • snelheid
  • image stabilizer
  • stil
  • robuust
  • weather proof

Minpunten

• prijs
  • gewicht

AF-snelheid Score: 5
Lens flare Score: 5
Vignettering Score: 5
Vervorming Score: 4
Scherpte (open) Score: 5
Handling Score: 5
Ik heb deze lens net enkele dagen geleden gekocht ter vervanging van mijn Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM (de eerste versie van deze lens) en ben zeer onder de indruk. De lens voelt en ziet er bijna identiek uit, maar daar stopt dan ook de vergelijking. De foto's zijn zoveel scherper en de snelheid is zoveel hoger. Het is een waar genoegen om met deze lens te mogen werken. Ik moet wel toegeven dat ik wegens de prijs enkele dag geaarzeld heb om deze lens te kopen. Maar na het lezen van alle reviews ben ik toch zeer verheugd dat ik de stap gezet heb. Dit is echt een lens voor het leven en ik kijk al uit naar mijn volgende vakantie uit. ;)

Heb jij ook een Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM?

Hier ga je nooit spijt van krijgen. Ook de nadelen die je noemt vergeet je iedere keer spontaan bij het maken van een foto met deze lens. Waarschijnlijk wel een van de meest breed inzetbare lenzen van Canon. Het werkpaard van alle lenzen!