Specificaties 32" • 3840x2160 (Ultra-HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 32UD99 Zwart Review

Atmoz 25 augustus 2017, 1.590 views

LG 32UD99 Zwart (Product gekocht)

Mooie, strakke 4K monitor die zeker doet wat'ie moet doen: mooi beeld weergeven. Aanrader!

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit
  • Mooi, strak design
  • Groot
  • 4K!! ;-)
  • HDR10
  • Zeer compleet geleverd
  • Netjes verpakt, zeer goede algemene indruk

Minpunten

• Misschien de prijs?

Dit is m'n eerste 4K monitor, dus ik kan helaas niets zeggen hij deze in vergelijking met andere monitoren is. Ten opzichte van m'n vorige monitor (DELL 27" Full-HD) is dit een enorme vooruitgang. Niet gek natuurlijk met zulke specs. De monitor komt in een mooie, stevige doos. Tijdens het uitpakken (gaat allemaal heel logisch) kom je een complete set kabels tegen: HDMI, DisplayPort en USB/c. Verder zit er een redelijk grote (witte) power-adapter bij. De beugel (wat aan de achterkant, net als de monitor wit is) oogt zeer degelijk en mooi. Het menu is met één "joystick-knopje" (aan de onderkant v/d monitor) goed te bedienen. De algemene indruk is zeer goed, en ik zou deze anderen zo aanraden. Een color-calibration rapport is overigens bijgeleverd, dus volgens mij (maar ik ben geen kenner) zit 't met de kleuren ook meer dan goed. (zo ervaar ik het in ieder geval zeker!!)

Heb jij ook een LG 32UD99 Zwart?

Ziet er goed uit. Ik heb lang zitten wachten op deze monitor, maar ik ben uiteindelijk gegaan voor de Asus PA329Q. Zou leuk zijn om ze eens te vergelijken, maar dat zal niet gaan gebeuren :-)
Klopt ik had je topic al gezien inderdaad.
Ook een mooi ding die Asus toch?! 8-)
Zeker, erg tevreden mee!
Ik wist niet dat ze al geleverd werden in Nederland, ik krijg in ieder geval bij verschillende zaken nul op het rekest. Kun je nog iets vertellen over het geluid en de diepte (achterste deel stand naar voorkant scherm) en welke grafische kaart je erbij gebruikt. Voor welke doelen gebruik je de monitor?

[Reactie gewijzigd door NaZGuLL op 27 augustus 2017 13:31]

Leuke monitor :). Heb je wat games getest met HDR? Hoe beviel dit in combinatie met Freesync? Ben erg benieuwd! Ik zit zelf ook sterk te twijfelen of ik het wel of niet zou doen. Ik vind de voet wat iellig en gammel uit zien namelijk.
Die usb-c aansluiting, kan je dan met één kabel je laptop van stroom voorzien, het beeld naar de monitor sturen + een muis en toetsenbord aansluiten? Oftewel, is het een soort van docking station?