HP OfficeJet Pro 8610 e-All-in-One Review

Videopac 24 augustus 2017, 79 views

HP OfficeJet Pro 8610 e-All-in-One (Product gekocht)

Lijkt leuk, maar wordt door HP firmware gesloopt en is dan onbruikbaar.

Pluspunten

• Redelijke prijs

Minpunten

• Firmwarebeleid HP
  • Totaal kapot t.g.v. firmware
  • Groot

Inktverbruik Score: 1
Scansnelheid Score: 1
Scankwaliteit Score: 2
Afdruksnelheid Score: 2
Drivers en stabiliteit Score: 1
Ik heb deze all-in-one nu ruim een jaar. Op zich is het een degelijk gebouwd, aardig functionerend apparaat maar ook ik kreeg last van de firmware die niet-orginele inkt blokkeert. Nadat er een nieuwste firmware uitkwam heb ik die geflashed maar de problemen bleven. Ten einde raad heb ik originele HP cartridges gekocht om de problemen op te lossen. Dat leek goedkoper dan een nieuwe printer. Maar, helaas: om een of andere reden krijg ik nu continu foutmeldingen over de cartridges, het maakt niet uit welke cartridges ik installeer.

Het gedrag van HP is zeer laakbaar en alleen daarom al maximaal 1 ster waard. Dat de printer door dit gedoe uiteindelijk totaal onbruikbaar is geworden is helemaal onacceptabel.

Heb jij ook een HP OfficeJet Pro 8610 e-All-in-One?