Sweex US009 External 4 port Hub USB 2.0 Review

micdonkNewbie 10 januari 2010, laatste update op 10 januari 2010, 759 views

Sweex US009 External 4 port Hub USB 2.0

Pluspunten

• Lekker goedkoop

Minpunten

• met voeding kan hij de pc defect maken

Features Score: 1
Ik beoordeel deze hub als zeer slecht daar ze een externe voeding mee leveren. Wanneer je deze gebruikt komt de voedingspanning van de hub ook op de uplink port. resultaat is dat het moederboard spanning krijgt via de usb poort, ook wanneer de pc is uigeschakeld.
dit heeft mij twee defecte pc's opgeleverd.
De fabrikant geeft geen handleding mee waarin staat dat de voeding alleen gebruikt mag worden als alles aanstaat. Conclusie waardeloos en gevaarlijk product met voeding. zonder ext. voeding werkt hij wel goed.

Heb jij ook een Sweex US009 External 4 port Hub USB 2.0?

De review laat natuurlijk nogal wat te wensen over, maar ik vind het wel goed dat je ook duidelijk negatieve punten aangeeft. We treffen toch veelal reviews aan van producten die minimaal als 'goed' worden bestempeld. Heb je ook gereclameerd over de aankoop?
15 minuten zitten prutsen me afvragend waarom de hub niet werkt - stekker er uit en we zijn weer in business. dank duke