Logitech G400s Gaming Mouse

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G400s Gaming Mouse Review

AlonMalyn 19 augustus 2017, 196 views Product gekregen

Logitech G400s Gaming Mouse

Tijd terug gekregen van een kennis sinds hij er genoeg had. En ik op het moment geen. Heeft me acceptabel gediend, maar het is voor mij tijd voor een upgrade. Ik raad je ook niet aan dit product nu nog te kopen.

Pluspunten

• Muis zelf hoge bouwkwaliteit.
  • Draad wat zwak, zit speling in.
  • Logitech Gaming Software.

Minpunten

• Maar 2 knoppen, te weinig voor MMO spelers.
  • Redelijk zwaar, imo te zwaar voor competetive FPS games.
  • Design; redelijk ouderwets.
  • Onprettige DPI knoppen.
  • De glijstikkers onderaan laten makkelijk los, en die krijg je er nooit meer op.

Ik heb de muis zelf ongeveer een jaar, misschien twee gebruikt. Daarmee competetive FPS games gespeeld voor het grootste gedeelte. Hier vind ik de muis te zwaar voor. Dit lijkt me voorkeur, maar voor het hoge niveau, de snelle reactietijden en "flicks" raad ik echt aan een lichtere muis te kopen.

Voor MMO spelers vind ik de muis ook niet geschikt, er zijn maar 2 extra aanwijsbare knoppen. Veel MMO spelers genieten ervan om een tweede numpad op hun muis te hebben, bij wijze van spreken. Als jij er zo een bent, is dit niet de muis voor jou.

Voor wie dan wel? Niemand. Het is verouderd, watvoor prijs je er ook voor zou betalen, het is te veel. Er zijn in 2017 genoeg entry-level muizen die verreweg beter zijn dan deze Logitech G400s.

Heb jij ook een Logitech G400s Gaming Mouse?