Logitech Harmony Elite Review

afwasbak 15 augustus 2017, laatste update op 15 augustus 2017, 186 views

Logitech Harmony Elite (Product gekocht)

Super afstandsbediening! Heerlijk! Altijd contact en alles werkt soepel en gemakkelijk.

Pluspunten

• Doet wat wordt beloofd
  • Mooi design
  • Via scherm is bediening door swipen mogelijk
  • Zeer veel installatiemogelijkheden
  • Volledig onzichtbaar te plaatsen
  • Altijd bereik door de RF (zelfs vanaf een andere verdieping)

Minpunten

• Prijzig, maar het is de prijs waard!!!

Configuratie Score: 5
Super afstandsbediening! Na 2 andere logitech afstandsbedieningen de elite gekocht. Ik had eerst een combi van een afstandsbediening met de marmitek irc8 om al mijn spullen in een dicht kastje te kunnen bereiken. Maar dit ging op IR wat toch vaak problemen gaf met zonlicht en als de kastjes openstond werkte het bijna helemaal niet. MAAR nu met deze Elite afstandsbediening icm de Hub op RF en bluetooth. Heerlijk! Altijd contact en alles werkt soepel en gemakkelijk. Ook met zonlicht en met de kastjes open. De Hub staat ergens in het kastje maar bereikt alles (Onkyo versterker/Med8er/LG blueray/ Cisco decoder/LGTV). Zelfs de Wii via de bluetooth. 1 IR extender heb ik op de TV geplakt naast de IR sensor zodat er niets op de kast ligt en geen draden zichtbaar zijn. Enige dat zichtbaar is, is het oplaadstation voor de afstandsbediening.
De installatie was reeds bekend door de oude afstandsbediening dus dat ging erg snel.

Heb jij ook een Logitech Harmony Elite?