Tweakers zegt: 8,5

DJI Mavic Pro Fly More Combo - Grijs

Specificaties 3840x2160 video • 27 min. accu • met remote - Bekijk alle specificaties

DJI Mavic Pro Fly More Combo - Grijs Review

Atomic2005 14 augustus 2017, laatste update op 14 augustus 2017, 817 views Product gekocht

DJI Mavic Pro Fly More Combo - Grijs

Mooie drone, kwalitatief goed product. Het is mijn eerste Drone, maar deze is enorm handig te besturen.

Pluspunten

• Compleetheid van de set
  • Bouwkwaliteit
  • Controller, compact, robuust
  • Stabiliteit tijdens vliegen

Minpunten

• Strakke USB aansluiting op de Drone (om de foto's er af te halen)
  • Handleiding /Quick Start Guide, iets te beknopt.

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 3
Beeldweergave Score: 4
PS: Eerste review, advies is welkom! Heb je vragen of tips, PM gerust.

Zat al een tijdje naar een Drone te kijken, maar wilde geen simpel budget ding omdat ik mezelf ken :) Wilde plug-and-play en rtf met een goede camera. De DJI Mavic Pro bij een vriend gezien, en (mede)daarom besloten voor dit model te gaan.

Verpakking.

De doos ziet er heel mooi uit, je krijgt bijna een soort Apple gevoel met uitpakken. Alles klopt, hele complete set.

Alles ging erg soepel met uitpakken en installeren. Best monkey-proof. Het enige wat ik moest doen was het kompas opnieuw laten calibreren. Dit wijst zich vanzelf, aanwijzingen staan op de display.

Ik gebruik die Mavic Pro i.c.m. een Iphone 6 plus. Tot nu toe is de app heel erg stabiel, alles werkt. Kon niet alles in het buitenlicht even goed zien, dus verstandig om de helderheid van het scherm voor vliegen op maximaal te zetten.

Paar dingen (voor drone-nieuwelingen zoals ik) om rekening mee te houden na aanschaf/uitpakken:

De transport zekering/fixeer beugel van de Gimbal afhalen. Schijnt in een handleiding te staan, maar ik kwam er pas na de tweede vlucht achter.

Eerst op je telefoon of ipad de DJI 4 Go app opstarten, dan in de beugel van de controller plaatsen.

Goed opletten bij het plaatsen van de 2 ontbrekende propellors, er zijn 2soorten; Met en zonder een witte markering.

Paar afbeeldingen :

Drone ingeklapt, plus controller

Drone ready to go

De drone in actie :

amper 2 meter boven een dak/dakgoot. Totaal niet aan de instellingen van de camera gezeten, gewoon "klik".

Hoogte, ongeveer 25meter. Foto recht naar beneden:

Heb jij ook een DJI Mavic Pro Fly More Combo - Grijs?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport